Ga naar de hoofdinhoud

Knip Poelstraat

Van "Toekomstige circulatie Negenstratenwijk"

Ga naar het project

Beste,

In antwoord op uw schrijven van 24 maart (ontvangen op 29 maart 2021!) hadden wij toch een aantal opmerkingen/vragen.

1 : Is de beslissing reeds genomen: u stelt dat het college van burgemeester en schepenen enkele principebeslissingen nam die vastliggen, terwijl u echter ook onze mening wil horen?

2: Wij wonen +10 jaar in de Poelstraat en ik kan u meedelen dat het sluipverkeer niet in verhouding staat om er een éénrichtingstraat van te maken. (wij hebben dit ook effectief meerdere keren geteld)

3: U stelt in uw brief dat we niet alleen aan de situatie voor onze eigen deur moeten denken maar steeds het grotere plaatje in het achterhoofd moeten houden, graag hadden wij dan ook het groter plaatje gezien.

Graag hadden wij op bovenstaande een antwoord gehad voor 15 april 2021 zodat wij voldoende tijd hebben om onze voorstellen in te dienen voor 1 mei (zoals gevraagd in uw brief).

Alvast bedankt voor een snelle reactie!!

Groeten,

David

Reacties(2)

Reageren is niet mogelijk omdat dit project momenteel niet actief is.
Meest recente reacties zijn geladen.
Geplaatst door:onbekende auteur
5 jaar geleden
Beste in deze fase van het project willen we op dit participatieplatform alle commentaren verzamelen. Als je een specifiek antwoord wenst op je vragen, contacteer dan gilles.vanonacker@deinze.be.
    idd, volgens mij zit er ergens nog een verborgen agenda.
    • 1 like

    Delen

    Geplaatst door

    Huidige status

    voorgesteld