Reactie op uw schrijven van 24 Mar 21
Van "Toekomstige circulatie Negenstratenwijk"
Ga naar het project

Geachte,
ik vrees dat met uw voorstel het sluikverkeer enkel verplaatst wordt en het kruispunt ter hoogte van Eurotuin overbelast zal worden. Mijn voorstel heb ik aangebracht op de kaart in bijlage. Hopelijk is deze voor u leesbaar.
Reacties(2)
Reageren is niet mogelijk omdat dit project momenteel niet actief is.
Meest recente reacties zijn geladen.
Profiel van Tim Dhuyvetter
Geplaatst door:Tim Dhuyvetter
5 jaar geleden
Helemaal juist! Als je het sluipverkeer wil weghalen en niet wil verplaatsen naar de Krekelstraat dan moet je de Gampelaeredreef vanaf de spoorwegovergang éénrichting maken. Als je dan van de Poelstraat een fietsstraat maakt en de twee richtingen gewoon laat voor wat ze zijn, krijg je zeker 50% minder verkeer en bescherm je de fietsers.
Profiel van Chris Ongena
Geplaatst door:Chris Ongena
5 jaar geleden
Lijkt inderdaad al zo véél beter dan de Stad hun voorstel! Ik ben voor.
Delen
Geplaatst door
Huidige status
voorgesteld
