Rondpunt op de markt
Van "Ontwerp je droomstad!"
Ga naar het project

Idee van Milo Vermeulen (Erasmusatheneum)
Het centrale punt op de rotonde is nogal leeg, saai en grijs. Het zou leuk zijn om daar in het midden een grote boom, zoals een eik, te plaatsen.
Reacties
Reageren is niet mogelijk omdat dit project momenteel niet actief is.
Delen
Geplaatst door
Huidige status
voorgesteld
