Sluipverkeer
Van "Toekomstige circulatie Negenstratenwijk"
Ga naar het project
De Herfstlaan wordt een extra sluipweg. Ik woon in nr40 waar heel veel kinderen dagelijks via de achterkant naar school begeven.
Ik hou bijna dagelijks met hart vast als ik sommige auto's zie rakelings langs de kinderen voorbij schuiven, en dit gaat alleen maar slechter worden.
Reacties
Reageren is niet mogelijk omdat dit project momenteel niet actief is.
Delen
Geplaatst door
Huidige status
voorgesteld
