Ga naar de hoofdinhoud

sluipverkeer verplaatsen

Van "Toekomstige circulatie Negenstratenwijk"

Ga naar het project

Met het nieuwe voorstel wordt alle verkeer omgeleid naar de kerselaarslaan die dan het vangnet wordt voor alle sluipverkeer. Nu heeft ieder straat er wat last van. Maar dan krijgen wij de volle laag. Het is enkel mogelijk als alle straten 1 richting worden. Krekelstraat ook 1 richting van Eurotuin richting astene, dan vermijd je al een deel sluipverkeer.

Reacties(1)

Reageren is niet mogelijk omdat dit project momenteel niet actief is.
Meest recente reacties zijn geladen.
Profiel van Kirsten Servaes
Geplaatst door:Kirsten Servaes
5 jaar geleden
Beste, dat kan niet hé, als je de krekelstraat 1 richting wil dan moet je het omgekeerd doen.. anders kan er langs twee straten al niemand meer naar Deinze..

    Delen

    Geplaatst door

    Huidige status

    voorgesteld