Ga naar de hoofdinhoud

Je cookievoorkeuren - Stad Deinze

Cookies accepteren helpt ons dit platform te verbeteren. Lees ons cookiebeleid.

Stad Deinze Home
  • Home
  • Beleidsplan ruimte
  • Deinse Denkers

elsy coussement

Lid sinds 3 april 2021

Alle bijdrage die door deze deelnemer zijn ingediend

Er is 1 project beschikbaar.
Populair ideeën zijn geladen.

WIE KAN NOG HELPEN IN FEITE ?

elsy coussement•5 jaar geleden Beste bedenker van dit circulatieplan. Voor ons, wonende Toekomststraat, is het geen aangenaam vooruitzicht dat de Poelstraat éénrichtingsverkeer wordt. Ik zie daar al jaren énorm tegenop als ik eerlijk ben. Toekomststraat - Deinze centrum om naar het werk omgeving Tielt te rijden, moet ik dan omrijden via Krekelstraat. Heeft u zich al eens goed gerealiseerd hoeveel file er daar zal staan aan die lichten van de Krekelstraat of op de Gaversesteenweg die nu al zo overdruk is vooral op de spits ? Ik zal dan door moeten rijden via de Boomstraat, Centrumlaan en daar weer lang in de file moeten staan (daar is het ook plezant staan wachten hoor in de spits...) Deinze heeft al jaren een zootje gemaakt van circulatie. Overal straten afsluiten die anders als alternatieve route gebruikt werden door Deinzenaars om files te vermijden hebben alleen maar het verkeer in Deinze verergerd, want je bent nu gedwongen om geduldig te staan aanschuiven in de files. Maar jullie plan voor Poelstraat is toch al uitgewerkt ? Wat trekken jullie je nog aan van onze mening ? Maar wij wonen hier wel hé ? NEEN aan éénrichtingsverkeer POELSTRAAT. Dat het éénrichting wordt in de TEN RODELAAN aan het schooltje, dat begrijp ik. Want daar is daar bij aanvang en einde school, altijd een zootje...
  • Gebruiksvoorwaarden
  • Privacybeleid
  • Cookiebeleid
  • Toegankelijkheidsverklaring
  • Sitemap
Mogelijk gemaakt doorGo Vocal voorheen CitizenLab